MAGENTO
SUPPORT

Staat altijd voor je klaar

Als Magento gecertificeerd bedrijf bieden wij snelle en deskundige oplossingen voor alle webwinkel ICT problemen. Onze Magento Support diensten zijn gebaseerd op een werkuren abonnement. Hoe meer werkuren, hoe lager het uurtarief. Een flexibel en transparant spaarprogramma: niet gebruikte werkuren kunnen een jaar lang opgespaard worden. Voor het beheren van alle support aanvragen gebruiken wij de beste software voor; incident-, change- en bug management: JIRA Service Desk.

Magento Support is geschikt voor onze eigen klanten, waar wij de webshop voor ontwikkeld hebben, maar óók voor klanten die al een Magento webshop hebben die niet door ons is gebouwd. Altijd een professional op afroep beschikbaar, zonder zelf personeel hiervoor aan te nemen. Je betaalt alleen de gewerkte uren als het nodig is. Optimale flexibiliteit, allround Magento en ICT kennis en geen werkgeversrisico.

One click support ticket

Open een support ticket met een klik direct vanuit je browser als je op de pagina van je website bent. Er wordt ook automatisch een print-screen aangemaakt waar je tekeningen kunt aanmaken. Alles wordt tegelijkertijd naar onze JIRA omgeving verstuurd.

MAGENTO WERKUREN ABONNEMENT VOORDELEN

 

  • Met 1 klik issues melden direct van uit je website pagina.
  • Bereikbaarheid helpdesk ook via mail, ticketsysteem of direct in Jira.
  • Ook voor webshops die niet door ons zijn gebouwd.
  • Professioneel en toegankelijk Jira Servicedesk klantenportaal.
  • Gegarandeerde reactietijden; geen wachtrij.
  • Transparantie: ieder issue is realtime online te volgen.
  • Uitgebreide rapportage en periodieke prestatie-analyse.
  • Veel voordeliger en flexibeler dan eigen ICT-personeel in dienst nemen.
  • Niet gebruikte werkuren kunnen een jaar opgespaard worden.
  • Veilig

MAGENTO 2 SUPPORT

-offerte aanvraag-